Mindennapok

Mindennapok

Resetelés

2018. február 10. - ati1995

Nagyon jó! Az előbb írtam egy új posztot, elküldtem, erre törlődött az előző is. Akkor elölről. Sziasztok! Én egy katolikus iskolába járok, bár nem vagyok az. Átvette két éve az egyház. Ebben az iskolában, ami akkor még sokáig önkormányzati volt, itt kezdem az iskolát 2002 szeptemberében. Kijártam az általánost, a 9.-10. osztályt. 2012-ben elkezdtem a szakiskolát, kikerültem külső gyakorlati helyre. Egy francia céghez kerültem, amit az év októberében a NAGY MAGYAR ÜZLETLÁNC elkezdett felvásárolni. Én úgy kerültem a belvárosba, hogy azt mondták iskolában, hogy a boltvezető tud róla, hogy én megyek. Ott a vezetőség döbbent meg a legjobban. Meg én is. Ők ugyanis "állítólag" nem tudták, hogy én megyek, mégis megjelentem. Én meg megdöbbentem, hogy hogy nem tudnak az érkezésemről, ha elvileg "szólt" az iskola vezetősége róla! Na mindegy is. Nem volt egyszerű, mert mégis csak a pesti oldal határán voltam a belvárosban gyakorlaton, ami elég forgalmas, szóval nem unatkoztam. Bár egyszer volt olyan, hogy be kellett zárni az üzletet, mert áramszünet volt és nem lehetett fizetni. Ez jó volt, mert az emberek kint áztak, mi viszont nem. D e az udvarunk igen. Ráadásul ez egy házaljban volt, szóval ha valaki felettünk főzött, sütött, vagy ne talán valamilyen ételt melegített, azt mi éreztük lent. Nem tartott sokáig az itt töltött idő. Tudtam, hogy meg fog szűnni az üzlet. Akárhányszor kérdeztem, hogy mikor szűnünk meg, nem tudták megmondani. Aztán egyszer csak közölték velem szerdán, hogy másnap már nincs gyakorlati helyem. Azt mondták, hogy de azt a két napot még ledolgozhatom és hogy szóltak erről az iskolának. Jó, így is lett. Hétfőn apuval bementünk a gyakorlati helyre, hogy ilyenkor mivan, az igazgatóhelyettes legnagyobb meglepetésére, ugyanis az iskola nem, ismétlem NEM tudott arról, hogy megszűnt a gyakorlati helyem. Na ennek az lett a vége, hogy arra az egy hétre még megkaptam az ösztöndíjamat, mert hogy ez őszi szünet után volt, aztán kezembe nyomták egy suli utáni délután a tanulószerződés felbontásáról szóló papírt. Nagyon viccesnek gondolták magukat, gondoskodtak arról, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek. Az egyik kérdés: "Hogyan veszítette el a munkahelyét? Aláhúzással válaszoljon! a) önszántából jött el, b) a szakképző iskola kérte, hogy hagyja ott!" Na és itt jelöld be a megfelelőt, itt legyél okos. Persze harmadik lehetőség nem volt. Erre nem válaszoltunk és visszavittem a boltvezetőnek. De hála istennek nem voltam sokáig gyakorlati hely nélkül, következő év januárjának 14. napján munkába is álltam Angyalföldön, aztán még abban az évben ősszel átkerültem Újpestre. Részletkérdés, hogy miért, a lényeg, hogy nem jöttem ki jól az új boltvezetővel. Aztán Újpesten sokkal jobban éreztem magam, ott le is töltöttem a hátralévő időt és 2015 júniusában sikeresen levizsgáztam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://diattila.blog.hu/api/trackback/id/tr8813652580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása